ماه عسل در بانکوک

ماه عسل در بانکوک

تور ماه عسل

برای سفر ماه عسل در تایلند، بانکوک شهر بسیار زیبا با دیدنی های رویایی و فضای رمانتیک است. اگر همراه با زوج خود به بانکوک تایلند سفر می کنید گزینه های زیادی برای تفریح و بازدید دارید تا عاشقانه ترین سفر خود به تایلند را سپری کنید. از پیاده روی در مناطق مخصوص شهر برای عشاق گرفته تا بازدید از رودخانه چائو فرایا بانکوک می تواند برای شما خاطره ساز باشد. اقامت در مناسب ترین هتل برای سفر عاشقانه به تایلند را هم از دست ندهید. دست به دست معشوق خود دهید و با برنامه سفر ماه عسل به بانکوک آماده سفری عاشقانه شوید.

راهنمای ماه عسل در بانکوک

کلاس آشپزی در بانکوک

شرکت در کلاس آشپزی خصوصی در بانکوک تایلند یک فرصت عالی است. کلاس های آشپزی خصوصی بسیاری در بانکوک وجود دارند که می‌توانید رزرو کنید و از آن برای شروع یک زندگی پر هیجان با غذا های متفاوت و خیلی خوشمزه استفاده کنید. این کلاس‌ ها نه تنها سرگرم کننده هستند بلکه می‌توانید مهارت آشپزی خود را نیز ارتقا دهید و بعدا در منزل به ویژه برای پذیرایی از مهمانان مهم خود از آن استفاده کنید. 

بهترین مدارس آشپزی بانکوک

Baipai Thai Cooking School

Thai Home Cooking

پارک های بانکوک

بانکوک شهر شلوغی است. بهتر است برای پیاده‌ روی طولانی بدون شانه به شانه شدن با دیگران از شهر مملو از مردم دور شوید و در یکی از چندین پارک‌ بانکوک قدم بزنید. پارک های بانکوک اتاق‌های زیادی برای داشتن یک پیک‌ نیک عاشقانه ارائه می دهند. همچنین می‌توانید دست در دست هم قدم زده و از زیبایی پارک‌ های شهر لذت ببرید. حتی می توانید قایق‌ های پارویی کرایه کنید و در دریاچه ای زیبا از منظره لذت ببرید.  

زیباترین پارک های بانکوک

Lumpini Park - Benjakiti Park - Chatuchak Park - Santiphap Park - Benjasiri Park

هتل های رمانتیک بانکوک

با وجود اینکه در بانکوک تعداد زیادی اقامتگاه‌ ها و سوئیت‌ های ارزان وجود دارد، اما همه اینها مطمئنا مکان های عاشقانه‌ ای برای سفر زوجین نیستند. با این حال اقامتگاه‌ های رمانتیک و مقرون به صرفه ای نیز می‌توانید در سراسر شهر بانکوک پیدا کنید. در هتل خود میتوانید از پنجره اتاق به منظره ای رو به رودخانه چائو فرایا بنگرید و یا در بالکن جکوزی خصوصی داشته باشید. هتل‌ های رمانتیک بسیاری در شهر فرشتگان وجود دارند که می‌توانید یکی را از بین آنها انتخاب کنید. 

هتل های بانکوک برای سفر ماه عسل

Adelphi Forty-Nine Hotel 

Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside

Maitria Hotel Sukhumvit 18

Phranakorn Nornlen

خدمات هتل های بانکوک برای سفر ماه عسل

با لذت بردن از ماساژ تایلندی با همسرتان، خودتان را از فشار ها و کوفتگی‌ های سفر رها کنید. بسیاری از سالن‌ ها و اسپا‌ ها، اتاق‌ های خصوصی ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید در کنار شریک زندگی خود باشید و در عین حال یکی از باور نکردنی‌ ترین ماساژ های زندگی خود را تجربه کنید. از ماساژ روغن گرفته تا ماساژ آروماتراپی، هیچ کمبودی در انتخاب نوع ماساژی که می‌خواهید نخواهید داشت و میتوانید در یک محیط عاشقانه از ماساژ خود لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ در تایلند صفحه ماساژ تایلندی را دنبال کنید.

رودخانه چائو فرایا بانکوک

هیچ چیزی عاشقانه‌تر از صرف غذای خوشمزه در امتداد رودخانه چائو فرایا نیست. می توانید غروب عاشقانه را ببینید و همزمان با شناور بودن در رودخانه شام بخورید. کشتی‌های تفریحی بسیاری در بانکوک هستند که منظره ای  باور نکردنی و عالی را برای شما و عزیزانتان فراهم کرده اند. از شام عاشقانه خود در زیر نور شمع با گروه‌های نوازندگی، اجراهای زنده و انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. کارکنان این کشتی‌های تفریحی رودخانه‌های بانکوک برای ایجاد فضای رمانتیک، افراد حرفه‌ای و آموزش دیده هستند. شما می‌توانید برخی از محبوب‌ ترین جاذبه‌ های بانکوک، از جمله وات آرون یا معبد داون را نیز نظاره کنید. معابدی بسیار زیبا که به محض غروب خورشید، چراغ‌های آنها در آب رودخانه می‌درخشند. اکثر کشتی‌ های تفریحی غذا های تایلندی و بین‌المللی هم ارائه می‌دهند. بنابراین صرف‌ نظر از ترجیحات غذایی شریکتان، برای هر دو شما چیزی برای لذت بردن وجود دارد.

قیمت غذا در رستوران چائو فرایا

همانظور که گفته شد به همراه شریک زندگیتان در این سفر هر غذایی که دوست داشته باشید را می توانید میل کنید. هزینه اکثر کشتی‌ های تفریحی برای صرف شام از حدود 1000 یورو شروع می‌شوند.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب