ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی

بادی ماساژ تایلند

کشور های آسیایی توریستی مثل چین، ترکیه، دبی وجود دارند اما سفر به برخی کشورها مثل تایلند، تجربه ای جدید را برای گردشگران و توریستان به ارمغان می آورد. جزایر و سواحل تایلند، پارک های ملی منحصر به فرد و تفریحات تایلند از چیزهاییست که در طول سفر با تور تایلند از آنها لذت خواهید برد. اما این همه آن چیزی نیست که تایلند برای گردشگران آماده کرده است. همانطور که می دانید تایلند به ماساژ تایلندی خود معروف است و صاحب سبک است. از این رو سفر خود با تور تایلند را بدون تجربه ای متفاوت از بادی ماساژ تایلند به اتمام نرسانید. 

در طول سفر با تور تایلند و به هنگام گشت و گذار در جاذبه های دیدنی به صدای بدنتان نیز گوش دهید.

گشت و گذار در سطح شهر و بازدید از اماکن دیدنی تایلند حتما بدن شما را خسته و کوفته خواهد کرد. در این صورت، اگر در بانکوک به سر می برید برای درمان عضلات بدن و یا ریلکس کردن به یکی از برترین سالن های ماساژ بانکوک سر بزنید. 

ماساژ تایلندی چیست

تای ماساژ (ماساژ تایلندی) و فوت ماساژ (ماساژ پا)

ماساژی که در طول یک ساعت ماساژور فقط پاها را تا زیر زانو ماساژ می دهد و حتی تک تک انگشتان پا را هم شامل می شود و در آخر هم حدود ۳ تا ۴ دقیقه پشتتان را ماساژ می دهد. قیمت این ماساژ با قیمت تای ماساژ یکی است.

ماساژ Oil (ماساژ با روغن)

ماساژی که بدن شما را با روغن های مخصوص چرب می کنند و دستشان را روی بدن لغزنده شما با قدرت سر می دهند.

ماساژ Face (ماساژ صورت)

همانطور که از نامش پیداست، این نوع ماساژ، ماساژ مخصوصی برای صورت است.

 ماساژ Fish (ماساژ با ماهی) 

 ماساژ Boddy (ماساژ با بدن)

تای ماساژ با کارپو

کارپو همانند بغچه می ماند که شبیه حبه سیر پوشیده شده و درونش را از گیاهانی خوش عطر و احتمالا دارویی پر کرده اند. بعد از حدود ۵۰ دقیقه تای ماساژ نوبت به کارپو می رسد که آن را چند بار داغ می کنند و به پشتتان می زنند. گرمای کارپو حالت عجیبی را در آدم به وجود می آورد که لذت بخش است. 

قیمت ماساژ تایلندی

قیمت ماساژ تایلندی در بانکوک حدود 350 بات است البته در برخی از مراکزی که نام بردیم تا ۴۰۰ بات نیز می رسد. همچنین قیمت تای ماساژ با کارپو در بانکوک حدود ۵۵۰ بات می باشد.

تجربه ماساژ در تایلند 

زمانی که به یکی از سالن های ماساژ معروف بانکوک که در ادامه به آنها اشاره میکنیم می روید، برای بیشترین لذت از ماساژ نور اتاق را کم می کنند. قبل از اینکه وارد اتاق ماساژ شوید، ماساژورتان که اغلب خانمی با سن بالای ۴۰ سال است، پاها را در لگنی از آب و گل های معطر می شوید. بعد به اتاقی راهنمایی می شوید که در آن یک دست لباس راحتی شامل پیراهن و شلوار هست. بعد از تن کردن آن ها ماساژور می آید و نور اتاق را کم می کند و شروع به ماساژ می کند. ماساژ از کف پاها شروع می شود و بعد به پشت ران ها میرسد. بعد کمر، گردن، سر و در نهایت حرکات کششی انجام می شوند. این کارها حدود یک ساعت طول میکشند و خستگی را از آدم می گیرند. همراه ما باشید تا در ادامه به 8 مورد از معروف ترین مکان های ماساژ تایلند اشاره کنیم.

بهترین مراکز ماساژ تایلند 

سالن ماساژ اورگانیک پانپوری بانکوک

Panpuri Organic Spa

یکی از ویژگی های سالن ماساژ اورگانیک پانپوری خدمات لاکچری ست که به بازدید کنندگان و مشتریان خود می دهد. این سالن با بهره گیری از دکوراسیون و دیزاین مدرن آسیایی، با ترکیب چوب و سنگ مرمر توانسته محیطی آرام و مناسبی را برای ریلکس کردن فراهم کند. دکوراسیون سالن پانپوری می تواند به راحتی آرامش را منعکس کند. سالن ماساژ اورگانیک پانپوری چندین ماساژ مختلف را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. ماساژور های این سالن به خوبی آموزش دیده اند و  از حرفه ای ترین ها محسوب می شوند. 

سالن ماساژ اورگانیک پانپوری کجاست

تایلند، بانکوک 

999 Phloen Chit Rd, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand

سالن ماساژ بان سابای بانکوک

Baan Sabai Spa

سالن ماساژ بان سابای بانکوک تایلند را می توان یکی از نقاطی خواند که در آن حس واقعی آرامش قابل لمس است. این سالن به دلیل خدمات با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد یکی از سالن های ماساژ محبوب بانکوک تایلند در میان اهالی و توریستان تور تایلند است. ماساژ با روغن های آرامش بخش متنوع همراه با عطر و بو های متفاوت به شما کمک می کند تا آرامش عمیقی را لمس کنید. ماساژ تایلندی در این سالن توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام می شود و خدمات متنوعی به بازدید کنندگان ارائه می دهد. 

سالن ماساژ بان سابای بانکوک کجاست

Sukhumvit Soi 26، Khlong Tan، Khlong teoy ،، Sukhumvit، Soi 26، Khlong Tan، Khlong Toei، Bangkok 10110، Thailand

سالن ماساژ راز ارگانیکا بانکوک

Organika Secret Spa
حس کردن آرامش طبیعت در دل شهر بزرگی مانند بانکوک شاید به نظر غیر ممکن برسد اما امکان پذیر است. سالن ماساژ راز ارگانیکا بانکوک تایلند یک سالن ماساژ بسیار تمیز با دکوراسیونی طبیعی و سبز است تا آرامش طبیعت را به بازدیدکنندگان و توریستان تور تایلند هدیه دهد. سالن ماساژ راز ارگانیکا جاییست که در آن ذهن و بدن به آرامش خواهند رسید. در طول سفر با تور تایلند بی اغراق این تجربه ای فوق العاده در محیط آرام و معطر برای شما خواهد بود. تجربه ای فراموش نشدنی که در آن خالی از تنش خواهید بود.

سالن ماساژ راز ارگانیکا بانکوک کجاست

تایلند، بانکوک : Spa 5th floor , Cafe 6th floor Building A Piman 49 Soi Soukhumvit 49 Wattana North-KlongTon 10110, Thailand

سالن ماساژ بامبو بانکوک

Bamboo Spa
گشت و گذار در بانکوک تایلند می تواند برای شما انرژی گیر و استرس زا باشد. اما نگران نباشید چرا که خوشبختانه اماکنی نظیر سالن ماساژ بامبو هستند که به شما کمک می کنند تا راحت و آماده به سفر خود ادامه دهید. این سالن ماساژ خدمات زیادی ارائه می دهد، از ماساژ تایلندی سنتی گرفته تا ماساژ های ویژه ای نظیر ماساژ سم زدایی تا رفلکسولوژی. لازم به ذکر است که کارکنان این سالن همگی از افراد حرفه ای و آموزش دیده هستند.

سالن ماساژ وات فو تایلندی

 Wat Pho Thai Traditional Massage
معبد وات فو بانکوک که به ماساژ سنتی و طبی خود معروف است از زمان پادشاه راما سوم تاسیس گردیده است. ماساژ های سنتی تایلندی در محیط سنتی معبد وات فو به شما تجربه ای واقعا تاریخی و فرهنگی را هدیه می دهند و شما را با فرهنگ تایلند بیش از پیش آشنا می کنند. این شاید یک ماساژ با ماساژور خصوصی در محیطی لوکس نباشد، اما در عوض یک تجربه ای متفاوت است. همچنین نزدیکی این سالن به معبد وات فو، یکی از زیباترین و مهم ترین معابد تایلند از ویژگی های دیگر این سالن است که توریستان تور تایلند را به خود جذب می کند. 

سالن ماساژ سنتی وات فو کجاست

تایلند، بانکوک 
น.1 Sanam Chai Rd, Khwaeng Phra Borom Maha Ratchawang, Khet Phra Nakhon, Krung Thep Maha Nakhon 10200, Thailand

سالن ماساژ دیوانا بانکوک

Divana Spa
سالن ماساژ دیوانا یکی از سالن های ماساژی ست که در آن ماساژ های درمانی انجام می شود. در این سالن آرامش و ریلکسیشن واقعی را حس خواهید کرد. همه ماساژور ها و مسئولین این سالن شما را به سمت آرامش واقعی خواهند برد. همه چیز در این سالن پیام رسان آرامش و لطافت است. ماساژ تایلندی، ماساژ گرم روغن و انواع دیگر ماساژ ها از خدماتی هستند که بدن شما را شارژ می کنند و به خوبی در خاطر شما ثبت می شوند.

سالن ماساژ هیوا بانکوک

The Hive Spa
سالن ماساژ هیوا یکی از سالن های مدرن و لوکس ماساژ در بانکوک تایلند می باشد که با رنگ های متنوع و طراحی مدرن دیزاین شده است. در این سالن از بهترین اسانس ها و عطرهای مخصوص ماساژ استفاده می شود و مهم تر اینکه ماساژ تنها توسط بهترین درمانگران تایلند انجام می شود. در اینجا طیف گسترده ای از ماساژ های طبی، 30 دقیقه ای و ماساژ های معطر انجام می شود. 

سالن ماساژ هیوا بانکوک کجاست

the Hive Building, Pimam 49, Soi 49/9, 49 ซอย พร้อมมิตร Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

سالن ماساژ یانوموری بانکوک

Yunomori Onsen
این سالن ماساژ ژاپنی در قلب بانکوک تایلند است. این سالن از چشمه معدنی Wat Wangkanai بهره می گیرد. در این سالن ذهن و بدن شما به آرامش خواهند رسید. ماساژ در این سالن شاید متفاوت با ماساژ تایلندی باشد اما یکی از ماساژ هایی است که باید حداقل یک بار آن را تجربه کرد.

سالن ماساژ یانوموری کجاست

2825/13 ถนน พระรามที่ 4 Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei, Krung Thep Maha Nakhon 10110, Thailand
 
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب