مراکز خرید پوکت

مراکز خرید پوکت

راهنمای خرید در پوکت

پوکت شهر عاشقان خرید است. در طول سفر به پوکت در کنار تماشای مکان های دیدنی پوکت، خرید از مغازه های متنوع کنار ساحل، بازار های سر باز مواد غذایی، بازار های شلوغ شب، مغازه های محلی، غرفه های خیابانی و مغازه های مدرن و لوکس در دل شهر پوکت لذت بخش است. توجه داشته باشید که قیمت ها در مغازه های پوکت یکسان و برابر نیستند. از قیمت های خوب و حراج خورده تا قیمت های سرسام آور را می توان در این شهر دید.

صنایع دستی سنتی، لباس های سنتی طرح دار، زیور آلات، پوشاک و عتیقه و هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید در پوکت بیابید. تنها مسئله ای که ممکن است شما را در پوکت پشیمان کند، به همراه آوردن ساک بزرگ به پوکت تایلند است. در پوکت می توانید بهترین ساک مسافرتی را با قیمتی پایین و باور نکردنی خریداری کنید. پس تا می توانید سبک به پوکت سفر کنید. در صفحه پوکت نکات کامل و جامعی از باید ها و نباید های سفر به پوکت را برای سفری به یاد ماندنی گرد آوری کرده ایم. 

تایلندی ها دوست دارند مغازه ها یا مراکز خرید خود را یکجا جمع کنند و به صورت گروه داشته باشند. مثلا اگر در تایلند به دنبال یک جنس مشخصی مثل کفش هستید، می توانید تنها در یک خیابان مغازه های کفش فروشی زیادی را پیدا کنید. 

بهترین مراکز خرید پوکت

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

Jungceylon Shopping Mall

مرکز خرید جانگ ‌سیلون در ساحل پاتونگ دارای دو مغازه اصلی و مهم به نام های رابینسون Robinson و سوپر مارکت بیگ سی Big C است. تمامی اجناس دیگر شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، زیور آلات و دیگر لوازم را می توانید از بهترین مارک ها در این مرکز خرید پیدا کنید. 

موضوع دیگری که مرکز خرید جانگ ‌سیلون را منحصر به فرد کرده است امکانات تفریحی واقع در آن است. اگر به یک روز بارانی در تایلند برخوردید اصلا نگران نباشید. یک روز زیبای بارانی را نیز می توانید در یکی از پنج سالن سینمای علمی تخیلی این مرکز خرید بگذرانید و یا در مرکز بولینگ با تفریحات پوکت لحظات هیجان انگیزی را سپری کنید.

فروشگاه های مرکز خرید جانگ ‌سیلون پوکت

فروشگاه آرکاد - Shopping Arcade

در طبقه پایین مرکز خرید جانگ ‌سیلون یک فروشگاه عالی به نام آرکاد وجود دارد که در آن می توانید اجناس متنوع با کیفیت بالا را تهیه کنید. همه چیز از فرش های دستباف کشمیر گرفته تا هر آن چه که شما احتیاج داشته باشید در دسترس است.

فروشگاه رابینسون - Robinson

فروشگاه دیگری به نام رابینسون در مرکز خرید جانگ ‌سیلون وجود دارد که باید حتما سری به آن بزنید. فروشگاه رابینسون در طبقه پایین این مجتمع است. این فروشگاه عمدتا مرکز خوبی برای خرید وسایلی همچون عطر، وسایل آرایشی و ساعت های برند و ژاپنی است. برند هایی مثل Lancôme ،Estée Lauder ،Clinique ،H20+ ،Ralph Lauren ،Giorgio Armani Revlon and Paul و Smith را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

فروشگاه رابیسون واقع در طبقه بالا را می توان فروشگاه بانوان خوش سلیقه و خاص خواند. در این فروشگاه می توانید بزرگترین مرکز لباس زیر زنانه در سرتاسر تایلند را ببینید.
از این گذشته برای خرید لباس بچه در پوکت می توانید بهترین ها را در بیشترین تنوع و طرح و رنگ در قسمت لباس کودک رابینسون پیدا کنید.
فروشگاه بیگ سی - Big C

اگر قصد خرید لوازم کامپیوتری، گوشی و لوازم الکتریکی در پوکت را دارید در بیگ سی مجموعه ای کامل از کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دوربین و دیگر وسایل را خواهید یافت. بیگ سی در طبقه بالا مرکز خرید جانگ ‌سیلون واقع شده است.

 

دیگر امکانات در مرکز خرید جانگ ‌سیلون:

دو فروشگاه ورزشی بزرگ واقع در سمت چپ درب ورودی
25 رستوران، 10 فست فود، 1 فود کورت، بار و کافه های بسیار با کیفیت و زیبا
شهر سینما  SF و تئاتر XD در طبقه سوم
موزه و فروشگاه جهانی شل
سالن بولینگ و بازی های آنلاین در طبقه سوم
شهر بازی Mario Land Games در طبقه دوم

ساعت کاری مرکز خرید جانگ ‌سیلون

11 صبح الی 22 شب

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت کجاست

تایلند، پوکت، ساحل پاتونگ، نزدیک خیابان Bangla، 199 Rat-U-thit 200 Pee Road
تلفن تماس : 0111 660 7(0) 66+

 

مرکز خرید ویکند مارکت پوکت

Phuket Weekend Market

 برای رفتن به این بازار خود را برای یک ازدحام پر هیجان و پر شور آماده کنید. در این بازار است که شما می توانید از جان آدمی زاد تا شیر مرغ را پیدا کنید. این بازار به دو قسمت تقسیم می شود. یکی قسمت سر پوشیده و دیگری قسمت سر باز. در قسمت سر پوشیده تمام اجناس دست دوم به فروش می رسد. از حکاکی‌ ها گرفته تا تصاویر مذهبی، جواهرات، ساعت و هر چیزی که فکرش را بکنید.

موضوع هیجان انگیز این بازار غرفه های غذای واقع در سمت چپ درب ورودی مرکز خرید ویکند مارکت است. بعد از خرید می توانید خود را با یک وعده غذایی فوق العاده مهمان کنید و از طعم غذاهای معروف تایلندی لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید ویکند مارکت

شنبه و یک شنبه از ساعت 16 الی 21

مرکز خرید ویکند مارکت کجاست

این مرکز خرید در خیابان اصلی پوکت واقع شده است. برای رسیدن به آن یک کیلومتر بعد از مرکز خرید فستیوال سنتر، رو به روی معبد بودایی وات ناکا، اولین چراغ راهنمایی را به سمت چپ بپیچید

 

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

Central Festival Phuket

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و مجهز پوکت مرکز خرید سنترال فستیوال است که حتی اگر یک روز کامل را در آن به خرید و گشت و گذار بگذرانید باز هم کم است. در واقع این مرکز را می توان مهم ترین مرکز خرید در پوکت خواند. در مرکز خرید سنترال فستیوال بیش از 110 نمایندگی فروش وجود دارد که کلیه اجناس از پوشاک تا لپ‌ تاپ و کتاب را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

معرفی فروشگاه های مهم مرکز خرید سنترال فستیوال

فروشگاه سنترال - Central

در مغازه سنترال می توانید هر آنچه را که در گوشه ذهن خود دارید تهیه کنید. از لباس های مارک گرفته تا کیف های مسافرتی، غذا و انواع نوشیدنی ها.

فروشگاه بی 25 - B25

تمامی کتب انگلیسی و تایلندی و لوازم تحریر را می توانید با قیمتی مناسب از مغازه B25 خریداری کنید.

فروشگاه سوپراسپورتس - Supersports

سوپراسپورتس را می توانید در طبقه سوم پیدا کنید. این فروشگاه یکی از بهترین نمایندگی های فروش لوازم ورزشی در تایلند است. در این فروشگاه تخفیفات خوبی نصیبتان خواهد شد و با قیمتی ارزان‌ تر می توانید وسایل ورزشی و جانبی را تهیه کنید.

فروشگاه پاور بای - Power Buy

از دیگر فروشگاه های خوب و محبوب دیگر در مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت پاور بای است که جزو بهترین مغازه های لوازم خانگی و کالاهای الکترونیکی در تایلند می باشد.

ساعت کاری مرکز خرید سنترال فستیوال

همه روزه از ساعت  10:30 الی 22:00

مرکز خرید سنترال فستیوال کجاست

پوکت، خیابان Bypass، مرکز خرید سنترال فستیوال

 

مرکز خرید واکینگ استریت پوکت

Phuket Walking Street

مرکز خرید واکینگ استریت یکی از مراکز خرید زنده پوکت تایلند است که به زبان محلی لاردایی به معنای بازار بزرگ نیز خوانده می شود. ورودی اصلی این بازار در شرق خیابان تالانگ قرار دارد. جایی که یک دروازه چوبی زیبا به سبک چینی در آن‌جا قرار داده شده است. این بازار به دلیل مغازه های مختلف و ویترین های رنگارنگ جلوه ای متمایز از دیگر مراکز خرید پوکت دارد و از اهمیت ویژه ای در میان بومیان و ساکنین پوکت برخوردار است.

از ویژگی های این بازار این است که می توانید با مردم تایلند نزدیک تر و بهتر ارتباط برقرار کنید و محصولات را در این بازار با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنید.

لازم به ذکر است که نصف مغازه های این بازار را غرفه های غذا و غرفه های صنایع دستی و سوغات تایلند تشکیل می دهد.

ساعت کاری مرکز خرید واکینگ استریت

مغازه های کانتینر هر روز از ساعت 16:00 الی 22:00
بازار کامل در روز های جمعه - شنبه 16:00 - 23:00

مرکز خرید واکینگ استریت کجاست

 پوکت، در خیابان 141/2 Yaowarat

 
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب