راهنمای ماه عسل در تایلند

راهنمای ماه عسل در تایلند

سفر ماه عسل به تایلند

ماه عسل اولین سفر زندگی مشترک و تجربه ایست که تا آخر عمر در خاطرتان خواهد ماند اما اینکه برای ماه عسل به کجا سفر کنید هم اولین و البته شیرین ترین مسئله بعد از ازدواج در میان بیشتر زوج هاست. تایلند کشوری  که به سواحل بسیار رویایی اش معروف است مقصدی عالی برای زوج های جوان برای سپری کردن ماه عسلی به یاد ماندنی ست.

چرا ماه عسل به تایلند سفر کنیم

ماه عسل در تایلند با توجه به سفر به کشور های همجوار و نزدیک مانند دبی یا ترکیه مقرون به صرفه است.

سواحل رویایی، شهر آرام و مردم خونگرم، ارزان بودن غذا و البته محل اقامتتان، رومانتیک ترین ویو و مناظر رویایی که در پستال ها می بینید و اغلب مناظری از سواحل بهشتی تایلند و اماکن دیدنی تایلند هستند همگی از ویژگی های این کشور زیبا برای سفر ماه عسل هستند.

ماه عسل کجا بریم

سفر ماه عسل معمولا تنها بین یک تا دو هفته طول می‌کشد و تک تک لحظات این مدت اگر همسفر خوبی باشید برای شما و همسر عزیزتان فراموش نشدنی خواهد بود. سفر ماه عسل با تور تایلند به زوج‌ های جدید اجازه می‌دهد تا مدتی را صرف سیاحت در سرزمین لبخند، کشور بهشتی تایلند کنند. در این مورد بهتر است سه شهر را متناسب با ترجیحات خود مشخص کنید و به شهر مورد علاقه مشترکتان سفر کنید. سه شهر عالی تایلند که می‌توانید در برنامه‌ ماه عسل خود در نظر بگیرید شامل بانکوک، پوکت و چیانگ‌ مای هستند.

هر یک از این سه شهر مجهز به فرودگاه بوده و حمل و نقل سریع و راحتی نیز در داخل شهر برای مسافران مهیا شده است. هر کدام از این شهر ها به نوبه خود تکه ای از بهشت هستند. تنها تفاوت بین این سه شهر سلیقه و انتخاب شماست.

به کدام شهر تایلند سفر کنیم؟ بانکوک یا پاتایا / پاتایا یا پوکت / پوکت یا بانکوک؟ مقایسه شهرهای تایلند

ماه عسل در بانکوک

در نگاه اول ممکن است این گونه به نظر آید که شهر فرشتگان یعنی بانکوک آخرين جايیست که زوج‌های تازه ازدواج کرده در آنجا اقامت می‌کنند. با این حال پایتخت گزینه‌های زیادی برای تماشا و تفریح در اختیار شما خواهد گذاشت. به محض رسیدن به بانکوک، زوج‌های جوان باید دست در دست هم به دیدنی های باور نکردنی شهر مراجعه کرده و با نوشیدن یک نوشیدنی تایلندی خستگی راه را به در کنند و ازدواج و با هم بودن خود را در برخی از بهترین مناظر دیدنی شهر نظیر معبد وات فو بانکوک، شهر تاریخی آیوتایا و دیگر جاهای دیدنی بانکوک جشن بگیرید.

بعد از صرف نوشیدنی های تایلند و گشت و گذار در شهر، زمان استراحت و تفریح در یکی از بزرگترین هتل های لوکس پایتخت تایلند فرا می رسد. مطمئن شوید که در یکی از هتل های خوب بانکوک که دارای استخر روباز یا پشت‌ بامی برای تفریح واقع در مرکز شهر است را انتخاب می‌کنید. برخی از هتل‌های رمانتیک تایلند در پایتخت عبارتند از Maitria Hotel Sukhumvit - 18Ramada Plaza  Bangkok Menam Riverside و Villas Chakrabongse.

شرکت در کلاس پخت و پز نیز می تواند برای زوجین جوان جالب باشد. از بانکوک که بگذریم، پوکت و چیانگ‌ مای قصد های بسیار عالی هستند که به سادگی نمی‌توان آن را در بانکوک تجربه کرد. اما اگر قصد اقامت در بانکوک را دارید، مدارس پخت و پز بسیاری در بانکوک وجود دارند که شرکت در آنها بسیار جالب است و به شما این فرصت را می دهد تا آشپزی متفاوتی را برای همسر و همسفر زندگی خود داشته باشید. در این دوره ها مهارت آشپزی خود را دو چندان کنید و سالها همسر خود را با آشپزی یک غذای خوشمزه سورپرایز کنید. 

از دیگر تفریحاتی که می توانید در بانکوک تایلند داشته باشید و روزهای عاشقانه خود را با آنها سپری کنید، پارک های بانکوک است. پارک هایی بی نظیر مثل پارک سانتیافپ، پارک چاتوچاک و پارک لمپینی از اماکن بسیار عالی برای قدم زدن های عاشقانه است. بعد از یک گشت و گذار عالی حتما اشتهای بیشتری برای یک وعده غذای لذیذ دارید. پس راهی رودخانه چائو فرایا شوید و در یکی از کشتی های رودخانه در کنار منظره ای دیدنی غذایی عالی نوش جان کنید. برخی از عاشقانه‌ترین کشتی های رودخانه چائو فرایا شامل کشتی سوپایانگیا دینر کروز، کشتی آسپارا و گراند پرل هستند. 

پس از گذراندن چند شب در پایتخت، زوج‌های جوان باید راهی جنوب تایلند شوند تا اوقات عاشقانه و ساحلی را در جزیره پوکت صرف کنند.

ماه عسل در پوکت

درست است که جزایر زیبای تایلند نظیر جزیره کوه سامویی یا جزیره کوه تائو بیش از حد انتظار ما رمانتیک و رویایی هستند اما راه رسیدن به آنها نیز آسان نیست و ممکن است زمان زیادی از سفر ماه عسل خود را برای رسیدن به آنجا از دست دهید. به جای آن زوج های جوان می توانند پروازی کوتاه به سوی پوکت داشته باشند و از نزدیک شاهد خلیج پاندامان باشند. 

پوکت بزرگ ترین جزیره تایلند است و با توجه به وسعتش، انتظار امکانات تفریحی و رفاهی زیادی نیز می توان از آن داشت. در پوکت از سواحل بکر دست نخورده تا بناهای تاریخی مذهبی دیدنی همه و همه بخشی از زیبایی منحصر به فرد پوکت هستند. پوکت مقصدی عالی برای ماه عسل است.

در پوکت به بازدید از داخل شهر بروید و از معماری بنا ها دیدن کنید. در شهر خیابانی با خانه های صورتی وجود دارد که نماد و یاد آور محبت و عشق در پوکت است. بعد از گشت و گذار در شهر پوکت حال زمان بازدید از دریای آندامان است. زمان آن رسیده تا در اطراف جزیره شنا کنید، دلی به آب بزنید و در آب های درخشان دریای آندامان شیرجه بزنید. کف ماسه ای سپید این سواحل حتی کسانی را شناگر ماهری نیستند به شنا در آب های کم عمق جزیره دعوت می کند. برای  آنهایی هم که شناگر ماهری هستند، خبری خوشی داریم. در جزیره نقاط زیبایی برای غواصی و تماشای دنیای باور نکردنی زیر آب وجود دارد. 

بعد از گذراندن چند روز در دنیای رنگارنگ دریای آندامان در سواحل پوکت و قدم های عاشقانه در سواحل رویایی پوکت، خود را آماده سفر به چیانگ مای کنید تا سفر ماه عسل خود به تایلند را کامل کنید. 

ماه عسل در چیانگ مای

چیانگ مای یکی دیگر از زیباترین و بهترین مکان های ویژه ماه عسل در تایلند است که دارای کوه های مرتفع و روستا های قبیله ای بسیاری ست.  

میتوانید با شریک زندگی خود به یکی از مناطق دیدنی و سرسبز چیانگ مای بروید و از تماشای چشم اندازی زیبا لذت ببرید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب