دیدنی های جالب بانکوک

دیدنی های جالب بانکوک

مکان های دیدنی و عجیب بانکوک

حقایق و راز های اسرار آمیز بانکوک تایلند - با سفر با تور تایلند و گشت و گذار در مکان های دیدنی شهر های توریستی تایلند خیلی زود متوجه منحصر به فرد بودن بانکوک خواهید شد. این شهر پر هیاهو و پر جنب و جوش شهریست که در خود جاذبه های منحصر به فرد و چشم گیری نهفته است. بانکوک مقصد توریستی معروفی که با تاریخ، فرهنگ و مکان های دیدنی حیرت انگیز خود توریستان را با زاویه جدیدی از دنیا آشنا می کند. علاوه بر این بانکوک تایلند به دلیل مکان های دیدنی محبوب و راز گونه اش هر ساله بیش تر و بیش تر مورد بازدید گردشگران تور تایلند قرار گرفته است. راز ها و واقعیات بسیار جالبی در جاذبه های گردشگری بانکوک نهفته، از معبد وات فو تا جزایز زیبا این شهر همگی از چیزهایی ست که هر کسی را در طول سفر و گشت و گذار در شهر حیرت زده می کند. اغلب اطالاعات کافی در رابطه با جاذبه ها ی تایلند در درسترس عموم است. اما آیا تا به حال چیزی در رابطه با حقایق و تاریخ اسرار آمیز و پنهان بانکوک به گوشتان خورده است! همراه ما باشید تا در ادامه به معرفی 8 مورد از مکان های دیدنی و اسرارآمیز بانکوک تایلند بپردازیم.

 

بودا طلایی بانکوک

the Golden Buddha

بودای طلایی یکی از جاذبه های مهم و دیدنی بانکوک برای مسافران و توریستان تور تایلند است. جالب است بدانید چیزی که بودای طلایی را منحصر به فرد و ویژه کرده است جنس این بوداست. این بودا جنسی از طلای خالص به وزن 5.5 تن و ارتفاعی به اندازه 3 متر دارد. هنگامی که به بودای غول پیکیر طلایی زل زده اید می توانید شاهد زیارت مردم محلی تایلند نیز باشید. 

موزه پزشکی بانکوک

the Pathology Medicine Museum

این یک موزه جالب از نمایشگاه های شگفت انگیز پزشکی قانونی است. برای مشاهده بقایای پاتولوژیک باستانی، اتاق های محافظت شده حاوی نوزادان مبتلا به ژنتیک، نمایشگاه های علمی و مجموعه ای بزرگ از انگل های ترسناک و دیگر دیدنی ها به این موزه بروید. البته لازم به ذکر است که بازدید از این موزه برای افراد حساس مناسب نیست و اگر فردی با روحیه حساس هستید، دور بازدید از این موزه را خط بکشید. 

ساعات بازدید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 4 بعد از ظهر است.

بازار گل بانکوک

Pak Khlong Talad

حس بویایی خود را با گل های خوشبو بزرگ ترین خیابان گل فروشی و بازار گل جهان پر کنید و در رایحه خوش گل های تایلندی غرق شوید. در این خیابان با مناظر رویایی رو به رو خواهید شد که شاید باور کردنش راحت نباشد. خیابانی پر از گل و پر از رایحه گل، گویا در خیابان شهری بهشتی قدم می زنید. 

بازار شناور آمفاوا بانکوک

Amphawa

یکی از روستاهای شناور مشهور و محبوب تایلند، روستای آمفاوا بانکوک است. روستای شناور آمفاوا بسیار کوچک و کم جمعیت است، اما برای تجربه ای متفاوت در تایلند بسیار مناسب است. در این روستا غذا های دریایی تایلند با قیمت مناسبی فروخته می شوند که نباید آنها را از دست دهید. بازدید از آمفوا می تواند یک تعطیلات بی نظیر در آخر هفته به قلب روستاهای بانکوک باشد. بازار شناور آمفوا در میان توریستان و گردشگران تور تایلند بسیار مشهور است و از جاذبه های مهم بانکوک به حساب می آید. 

موزه اراوان بانکوک

Erawan Museum

موزه اراوان بانکوک تایلند سفری به گذشته آسیا با همه فراز و نشیب آن است. موزه ای که 29 متر ارتفاع دارد و با معماری آسیایی تزیین شده است. در داخل موزه اراوان کالکشن هنر تاریخی نیز خواهید دید. 

خانه بان سیلاپین

Baan Silapin

خانه بان سیلاپین و یا خانه هنر بانکوک جاییست که در آن می توان فرهنگ کهن تایلند را در غالب هنر دید. در حالیکه در حال حاضر بسیاری از سنت های تایلندی پوشانده شده است، مجموعه ای از نمایشگاه های منحصر به فرد در این بنیاد به زیبایی بازسازی شده اند و به زیبایی سنت و قومیت تایلند را به نمایش می گذارند. 

مزرعه تمساح بانکوک

Crocodile Farm

در طول سفر با تور تایلند نگاهی به مزرعه تمساح ها بانکوک تایلند بیندازید. مزرعه تمساح بزرگ ترین منطقه محافظت شده تمساح ها در دنیا می باشد و از تاریخ 1950 افتتاح شده است. بیش از 100 هزار کروکودیل و تمساح در این مزرعه تحت محافظت هستند و زندگی می کنند. علاوه بر این نمایش هیجان انگیز و دیوانه وار کروکودیل ها از جاذبه هاییست که نباید از دست دهید. نمایشی بسیار جالب که در آنها مجریان با زندگی خود بازی می کنند و حتی تماشای این نمایش ها هم دل و جرات می خواهد.

جزیره کوکرت بانکوک

Mysterious Island of Ko Kret

در این جزیره می توانید از زندگی محرمانه مردم محلی و قیبله های تایلند سر در آورید و در زیبایی های رویایی جزیره بگردید. این جزیره در 20 کیلومتری شمال شهر اصلی قرار دارد و تاریخ معابد آن به قرن های دور برمی گردد. جزیره کو کرت در واقع مکانی مقدس برای اهالی تایلند است.

معرفی 5 ساحل آرام و زیبا در تایلند: زیباترین سواحل تایلند

زیباترین پارک های ملی تایلند را بشناسید، معرفی 10 پارک برتر تایلند: پارک های تایلند

بادی ماساژ، بهترین سالن های ماساژ بانکوک: ماساژ تایلندی
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب