تفریحات جزیره فی فی

تفریحات جزیره فی فی

جزایر فی فی

جزیره فی فی تایلند و یا همان جزیره جیمز باند یک قطعه از بهشت آسیایی ست که دارای آبهای آبی، ماسه های طلایی و سفید دریاست و نه تنها از بزرگترین جاذبه های گردشگری تایلند است بلکه از زیباترین نقاط دنیا نیز محسوب می شود. در جزیره فی فی تایلند، اماکن ماجرا جویانه و سواحل رویایی زیادی وجود دارد که توریستان تور تایلند را همه ساله جذب خود می کنند. جالب است بدانید که جزیره فی فی با فیلم جیمز باند به شهرتی دو برابر رسید و همه از سرتاسر دنیا از زیبایی این جزیره مطلع گشتند. در ادامه با بهترین جاذبه های گردشگری و توریستی جزیره فی فی تایلند آشنا می شوید.

پارک ملی فی فی

پارکی با مناظر طبیعی و صخره های کوهستانی و فضایی آرام، جایی که لئوناردو دیکاپریو در آن نقش مسافر کاوشگر در جزیره را بازی کرد. خلیج مایا یکی از محبوب ترین نقاط جهان است و دارای صحنه های زیبا از قایق های ماهیگیری سوار بر امواج دریا است. بسیاری از توریستان تور تایلند از طریق کشتی ها و قایق های مسافربری در سفری کوتاه از خلیج مایا به جزیره فی فی می روند. 

تور گردشگری جزیره فی فی

شما می توانید به تور گردشگری 6 ساعته جزیره فی فی بپیوندید و به سرتاسر جزیره سفر کنید. تور های گردشگری جزیره فی فی از ساحل جزیره بامبو، جزیره پشه، خلیج میمون ، خلیج مایا و روستای تونسای دیدن می کنند و چند ساعتی را به خرید و شنا در سواحل نفسگیر جزیره می گذرانند. در پایان روز نیز می توانید از منظره دیدنی غروب خورشید لذت ببرید. 

غواصی در جزیره فی فی

برای مسافران یک روزه جزیره فی فی، غواصی در هات یائو می تواند تفریحی جالب و هیجان انگیز باشد. در طول سفر به تایلند اگر تنها یک روز را در جزیره فی فی به سر می برید، غواصی در آب های کریستالی و گرم هات یائو باید از تفریحات شما در این جزیره باشد. با غواصی در این منطقه موجودات رنگارنگ و عجیب و غریب دریایی مثل کوسه ها و ماهی های دلقک زیادی را با چشم خود خواهید دید. 

پیاده روی در آلو دالم فی فی

پیاده روی در جزیره Ao Lo Dalam که از مقاصد و زیبایی های دیدنی فی فی است میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای تماشای زیبایی این منطقه، یک مسیر پیاده روی 30 دقیقه ای به سمت جنوب آلو دالم است. 

غار واکینگ در پوکت

در طول سفر با تور تایلند و بازدید از جزیره فی فی، تنها با مبلغ کمی می توانید از غارهای معروف و باشکوه وایکینگ Viking Caves در فی فی بازدید کنید. در قسمت شمالی و شمال شرقی جزیره فی فی نیز تصاویری از قایق های طولانی و بزرگ واکینگ ها در دیواره های غار کشیده شده است بنا به گفته افسانه ها، این نقشه ها کار دزدان دریایی است و بیش از هزار سال قدمت دارند. 

صخره نوردی در فی فی

صخره های خیره کننده جزیره فی فی هر صخره نورد و کوه نوردی را به کاوش می کشد. شاید صخره نوردی در صخره های فی فی آسان نباشد، اما منظره پانوراما ارزش این تلاش را دارد. هوا به هنگام غروب بسیار سرد می شود. از این رو توصیه می کنیم تا بعد از ظهر به صخره نوردی بپردازید. علاوه بر این دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید. منظره ای که از فی فی در بالای صخره ها خواهید دید شما را حیرت زده خواهد کرد.  

خلیج اُپُلو جزیره فی فی

خلیج اُپُلو Ao Pileh Bay تکه ای از بهشت در تایلند، با دره بزرگ و کم عمق و صخره های مرجانی رنگارنگ است که با صخره های معروف سنگ آهک و با گیاهان زرق و برق دار و لارو سبز زمردی احاطه شده است. علاوه بر اینها آب در این منطقه به شفافی کریستال است، از این رو مکانی محبوب برای غواصی در تایلند و تفریح شناگران است.

کایاک در فی فی

یکی از محبوب ترین فعالیت های جذاب گردشگران در جزیره فی فی قایقرانی است. می توانید با قایق سرتاسر جزیره را ببینید. این یک راه نو آورانه برای دیدن تمام جزیره است. با قایق قادرید تا از تمام غار ها دیدن کنید و به قسمت هایی از آب که غیر قابل دسترس است دسترسی پیدا کنید.   
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب