تفریحات تایلند

تفریحات تایلند

تفریحات هیجان انگیز تایلند

خرید در تایلند

از بازار های شبانه تایلند تا مراکز خرید بزرگ تایلند و بانکوک می توانید خریدی لذت بخش و خوب را تجربه کنید. در طول سفر با تور تایلند، حتما یک روز کامل را به گشت و گذار در بازار های شبانه بانکوک و مراکز خرید تایلند اختصاص دهید. فروشگاه های متنوع و مختلفی در سراسر شمال و شمال شرقی وجود دارند که در آنها می توانید انواع اجناس از قبیل وسایل و زیورآلات نقره، ابریشم، سفال، نقاشی های چوبی، صنایع دستی تایلند، لباس و دیگر محصولات را در قیمتی مناسب خریداری کنید. مراکز خرید و بازار هایی نظیر مرکز خرید چاتوچاک Chatuchak، بازار شبانه آسیا تک در منطقه ساحلی و بازار آخر هفته.

لذت خرید در بازار ها و بهترین مراکز خرید تایلند را از دست ندهید اما احتیاط را نیز فراوش نکنید.

مردم تایلند مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند اما این را فراموش نکنید که شما در تایلند مسافرید و قطعا نکات و حقایقی هستند که برای شما پنهان و نا آشنا هستند. در مقالاتی با عناوین راهنمای سفر به تایلند و راهنمای خرید در تایلند با حقایق لازم پیش از سفر به تایلند آشنا می شوید.

پارک های ملی و تاریخی تایلند

قایق های تایلندی می توانند شما را به اعماق زیبایی ها ببرند. پارک ملی تایلند که به زیبایی نفس گیر در سراسر دنیا معروف است دارای مسیر های دوچرخه سواری و پیاده روی عالی می باشد. گشت و گذار در پارک های ملی معروف تایلند از دیگر تفریحات پر طرفدار در سفر به تایلند است. از جمله پارک های ملی محبوب تایلند میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

پارک ملی Doi Inthanon National Park که به بالاترین قله تایلند معروف است.
پارک ملی Khao Yai National Park که یکی از بزرگترین جنگل های موسمی در آسیا و همچنین میراث جهانی یونسکو محسوب می شود.

پارک ملی سای یوک Sai Yok National Park همراه با چند آبشار زیبا، غارها و حیوانات نایاب.
پارک ملی کوهو سوک Khao Sok National Park که بهترین نقطه جنوبی تایلند است.
پارک تاریخی فمیس Phimai Historical Park یک مکان تاریخی مربوط به قرن دوازدهم است.
پارک تاریخی Phanom Rung Historical Park با خانه های قدیمی متعلق به خمر باستان، ساخته شده از ماسه سنگ که قدمت آن به قرن 12 میلادی بر می گردد.
آبشار خاو سای دائو Khao Sai Dao Waterfall که بازدیدکنندگان می توانند یک پناهگاه حیات وحش و یک آبشار شگفت انگیز که در این منطقه جریان دارد را ببینند.
آبشار اراوان Erawan Waterfall دارای هفت طبقه آبشار و استخرهای آب شیرین می باشد که می توانید لذت شنا را در آنها تجربه کنید.
آبشار تیلوسو Thilosu Waterfall نیز از آبشار های زیبای جنوب شرق آسیا محسوب می شود.

در صفحه پارک های تایلند می توانید اطلاعاتی کامل تر و آدرس این مکان های دیدنی تایلند را دریافت کنید و با تماشای عکس های بهترین مناطق دیدنی این کشور رویایی، آنلاین به تایلند سفر کنید.

بازار های شناور تایلند

شاید چنین بازار هایی را تنها در تایلند بتوان دید. بازار شناوری که مغازه های آن همان قایق های چوبی با محصولات رنگارنگ و محلی تایلند هستند. چند ساعتی را به بازار شناور بروید و از نزدیک با مردم خنده روی و فرهنگ تایلند آشنا شوید. البته برای فرار از شلوغی بیش از حد، تایلند رویایی به شما توصیه می کند که تنها صبح های زود به بازار شناور تایلند بروید. برای بازدید از بازار شناور دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید. این مرکز خرید پر است از رنگ های زنده و متنوع که حتما ارزش عکاسی دارند.

پارک فیل ها تایلند

فیل سمبل سنتی و رسمی تایلند و یکی از جاذبه های توریستی این کشور زیبا نیز محسوب می شود. در طول سفر به تایلند راه های زیادی برای تعامل با فیل های آرام و غول پیکر تایلند وجود دارد. تعاملی که در آن رد پایی از شما در طبیعت باقی نخواهد ماند و فیل ها از حضور شما اذیت نخواهند شد. به پارک فیل ها در تایلند بروید و چند ساعتی در حفاظت از فیل ها به نگهبانان پارک کمک کنید. اگر دوستدار حیوانات باشید، این اولین تفریحی خواهد بود که به محض رسیدن به تایلند خواستار آن خواهید بود. پیش از اینکه از غذا دادن به فیل ها هیجان زده شوید، به باید ها و نباید های ارتباط با فیل ها توجه کنید.

کانچابوری تایلند

کانچابوری منطقه ای سرسبز با جنگل های بسیار انبوه است. آن طرف تر از مرکز شهر شلوغ و زیبای تایلند، کانچابوری با تاریخ تاریک اش در انتظار شماست. فراموش نکنید که از پل مرگ Death Raiay Bridge و همچنین موزه ها و دیدنی های سرسبز و تاریخی شهر کانچابوری تایلند دیدن کنید.

بالن سواری در چیانگ مای

همیشه تماشای طلوع آفتاب دیدنی ایست اما تماشای طلوع آفتاب در بالن های رنگی در چیانگ مای منظره ای نفس گیر است که تا ابد در خاطر شما خواهد ماند. بالن خصوصی کرایه کنید و یا سوار بالن های عمومی شوید و از طلوع آفتاب طلایی بر افق شهر رویایی و سرسبز چیانگ مای لذت ببرید. تور بالن چیانگ مای از 6 صبح شروع می شود و حدود یک ساعت طول می کشد.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب